Bij onze afdeling Marketing, Communicatie en Strategische Partnerschappen is ruimte voor een
Medewerker Marketing Communicatie (junior)
(32 uur per week)
WAT GA JE DOEN IN DEZE LEUKE FUNCTIE?
WELK PROFIEL ZOEKEN WIJ?
WAT HEBBEN WIJ TE BIEDEN?
Werken in Diergaarde Blijdorp is een beleving op zich. De meest bijzondere werkplek van Rotterdam, omringd door beschermde dieren vanuit alle continenten in 34 hectare groen midden in de stad. Jouw boterham eet je kijkend naar de grazende gelada’s, een grasetende apensoort uit Ethiopië. Achter je staat de Rivièrahal, het grootste Rijksmonument van de 21 in de tuin. Herinneringen gaan hier hand in hand met een blik op de toekomst. Je werkt samen met gepassioneerde collega’s.
Wij bieden een uitdagende functie in een unieke en dynamische omgeving. In eerste instantie wordt een arbeidsovereenkomst voor de bepaalde duur van een jaar aangeboden op basis van de Dierentuin CAO. Afhankelijk van opleidingsniveau en ervaring is de functie is ingedeeld in loonschaal 6 min. € 2.300,- en max. € 2.800,- per maand bij een 38-urige werkweek o.b.v. de Dierentuin CAO.
Daarnaast bieden wij een ABP pensioen, collectiviteitskorting bij zorgverzekeraar CZ en 190 verlofuren per jaar (op basis van 38 uur per week). Je ontvangt gratis toegang tot onze mooie dierentuin en de mogelijkheid tot voordelige toegang tot andere (dieren)parken. Bovendien heb je profijt van aantrekkelijke kortingen in onze restaurants en Zoovenir-winkel.
MEER WETEN?
Mail voor inhoudelijke vragen over de functie naar communicatie@diergaardeblijdorp.nl. Neem voor andere vragen contact op met onze afdeling HRM via personeelszaken@diergaardeblijdorp.nl.
SOLLICITEREN?
Ben jij een échte Blijdorpert met een Rotterdamse mentaliteit en wil jij ook werken in de leukste dierentuin van Nederland? Solliciteer dan voor 29 november 2022. We zien je reactie met belangstelling tegemoet!
Vacature delen? Graag!
Blijdorp bevindt zich in een ontwikkelingsfase om de ambities vanuit haar Masterplan 2030 waar te maken. Naast dat we in 2030 dé Rotterdamse ontmoetingsplek willen zijn voor nóg meer bezoekers per jaar willen we een vooraanstaande positie hebben op het gebied van natuurbehoud en dierenwelzijn. Onze ambities maken we waar met 160 medewerkers, 300 vrijwilligers en vele seizoensmedewerkers.
Diergaarde Blijdorp is met bijna 1,5 miljoen bezoekers per jaar één van de best bezochte attracties van Nederland. We zetten ons in voor behoud en herstel van biodiversiteit en willen zo veel mogelijk bezoekers inspireren om ook de natuur te beschermen. Blijdorp werkt aan deze missie door de coördinatie van Populatiemanagement Programma’s voor behoud van diersoorten, het doen van wetenschappelijk onderzoek, het verzorgen van educatie en samenwerking en ondersteuning van natuurbehoudsorganisaties wereldwijd.
Wij willen onze gasten een leerzame, inspirerende natuurbeleving bieden. Een fijne dag uit vol bijzondere ontmoetingen in een botanische tuin. Met onze 21 rijksmonumenten dragen we bij aan het cultureel erfgoed van de stad Rotterdam. Blijdorp bestaat 165 jaar, is een stichting zonder winstoogmerk, heeft de culturele ANBI-status en de gouden Green Key voor een milieubewuste en duurzame bedrijfsvoering.